Olympus Digital Camera
Untitled-2

Samarbejde

Grundejerforeningen samarbejder med offentlige og private instanser, der har interesse for foreningens medlemmer. Vi har blandt andet et godt samarbejde med kommunen, politiet, vore naboforeninger, og andre lokale organisationer.
Divider White Top

Kommunen

Medlemmer fra bestyrelsen kommunikeer med – og deltager i diverse møder med kommunen, vedrørende de løbende sager. Ud over de nævnte sager, er foreningen høringsberettiget med hensyn til byggesager. Ud over at sikre at bl.a. reglerne i lokalplanen overholdes, går vi som sådan ikke ind i enkeltsager. Sagerne vises ikke på hjemmesiden men nævnes på generalforsamlingen.

helhedsplan_for_virum_bymidte_forslag_april_2017

Lyngby-Taarbæk kommune

Lyngby Forsygning

Varmeplan for Lyngby-Taarbæk kommune

Private fællesveje

Virum-Sorgenfri Handels- og Borgerforening

Naboforeninger

Kollelev grundejerforening samarbejder med fire naboforeninger vedrørende sager der har fælles interesse. Specielt er der tæt kontakt med Kollelev Mosepark vedrørende forhold i og omkring mosen.

Grundejerforeningen Kolellev Mosepark

Virum Grundejerforening